sobota 6. decembra 2014

this weekend #1




Dnes nebudem nič, okrem toho, že by som chcela aspoň dnes všetko stihnúť.
Ráno sme vraj skoro vypálili barák. To je tak, keď vám chcú pripraviť krásne mikulášske ráno a zápalky sa odložia do hliníkovej misky a tá začne horieť, ale o inom.

Stále sa nechávam inšpirovať interiérmi a hľadám správnu deko-šálu (táto je COS) , ktorá zahreje, prikryje a osvieži - juchú, moje srdce hľadá farbu!
Napríklad aj sviežosti do interiéru, trochu zelene, trochu dreva a trochu prvkov s mládi mojej babky.
Medzi tým sa snažím písať pár  riadkov na diplomovku a púšťam si holé skladby bez slov, aby som neskĺzla k spievaniu a moju hlavu nezaplavilo milión (ne)zbytočných myšlienok.
Minulý týždeň ma dokonca popadlo po 10tích rokov vytiahnuť noty a začať hrať, ach tá svätá prokrastinace

tak prajem všetkým krásny víkend
julianna

1 komentár: