streda 31. decembra 2014

v mojom svete #2 alebo maj sa krásne 2014





Najskôr som uvažovala, že či vôbec toto zhrnutie roku 2014 spravím  kedže tento rok považujem za jeden veľký sen, ktorý našťastie dnešným večerom končí.  ,tak áno.
Nie nebol to omyl, každá jedna vec bola dobrá, dokonca, veľmi-veľmi dobrá a bez žiadneho  okamžiku by som si nedokázala uvedomiť veľa vecí, s ktorými sa práve stotožňujem a ktoré robia môj život lepším a posunuli ma o niekoľko stupienkov vyššie.

Je smutné, že veľa krát nám život musí dosť drsne naznačiť, kedy si máte povedať stop, zabrzdiť a pristaviť sa nad tým, že zajtra tu už fakt nemusíme existovať. Som rada, za dnešný večer. Minulý rok som si nevedela predstaviť kde dnes budem stáť a či to ustojíme všetci. No nestalo sa tak, neustáli. Ale vďaka tomu, si to uvedomujeme a tento rok nám pomohol zlepiť aj stratené časti.

Potom sú tu momenty, keď sa snažíte unikať, ani neviete kam, či už iná dimenzia, alebo iný byt.  Snažíte sa bežať ďaleko a robiť všetko inak, len preto, že realita vám nevyhovuje a snažíte sa ju poprieť. Je dôležité si ju uvedomiť, prijať. To, čo sa deje a stalo už nezmeníme, zmeníme len to čo sa stať môže a preto treba brať z každého momentu najviac. Netreba márniť čas, sťažovať sa, zastavovať sa pri veciach, ktoré vám nič neprinesú.
Treba sa naučiť vypnúť spôsobom, ktorý vám dá možnosť naozaj pocítiť duševnú pohodu, pre každého je to niečo iné, pre jedného fitnes, dlhé prechádzky v prírode.... Aj preto sa menej venujem blogu, užívam si každý moment, pretože vždy som stagnovala a čakala, čakala a čakala, a neviem na čo.... Fakt, na nič nečakajte. Čakanie je stratený čas, aj keď idete čakať na vlak, využite ten moment. Čas je drahý.

Nevravte si, že tento rok bol na hovno zlý , bol v pohode fakt.
Niekedy si vravím, že sú momenty , ktoré ľutujem, ale nie. Aj keď si to uvedomujem s odstupom času, som rada, že som robila veci tak. Nebolo to zlé, nebolo to ani dobré , bolo to tak, ako bolo.
Keby nestretnem niektorých ľudí a nespravím veľa rôznych rozhodnutí, dnes by bolo možno všetko inak, možno by som sa nikde neposunula a stále sa snažila nájsť zlato na konci dúhy.

Som vďačná za každú minútu v roku 2014. Ďakujem, že tu dnes môžem stáť, posilnená o nové skúsenosti, s plnou mysľou nových zážitkov, so spomienkami na veľa nových tvári, nové myšlienky ktoré mi pomohli pochopiť veľa vecí  a veľa-veľa ďalšieho iného, ktoré tvoria súčasnosť a prekračujem tak do 2015.
Dúfam, že nielen mne, ale aj tebe a tebe a tebe a tebe, aj každému....prinesie ten 2015 veľa nového, nech je to lepšie a krajšie ako v 2014 a nech sme všetci spokojní.

Čaká ma jeden z prelomových rokov, tak sa teším a som plná očakávaní.
Užite si dnešok, aj zajtrajšok, posúvajte hranice, prekonávajte samých seba a snažte sa robiť a prijímať veci tak aby ste boli s nimi spokojní vy, ale aby ste pochopili aj im. Niekedy k vlastnej spokojnosti treba pochopiť okolitý svet a prijať ho aký je, nie všetko sa musí meniť podľa vás.

Dúfam, že aj na blogu nás toho od 2015 čaká viac, tak nechajme sa prekvapiť.



#julianna 

3 komentáre:

  1. Je to tak, jak píšeš..nelitovat, ale najít si to pozitivní i na tom, co se nám může zdát zlé =).
    Tak přeju, ať je rok 2015 co nejvíce podle představ..
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne zhrnutie, tiež som mala zvláštny rok, no snažme sa prežiť, a veru nájsť aj to biele v čiernom,... šťastný Nový rok prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť