nedeľa 19. apríla 2015

BlogesMarket, a tak.





Diplomovka sa odovzdala, nohy sa vzali na plecia a utekalo sa relaxovať.
Áno, neverím tomu sama, napísane, odovzdané a už len čakať a čakať.  Či som spokojná? Neviem, fakt neviem. Ale viete ako to chodí, nikdy nie sme spokojní s výsledkom, a tak dlho ako by sme na niečom pracovali by sme vedeli hľadať ešte ďalšie informácie, ktoré by tomu dodali ešte niečo. Ok, toto si nechám pre porotu.
A teda späť.
Vyrazila som opäť smer Praha, a opäť niečo čo ma baví, celkom fajn, príjemné s užitočným.
Mám aj ospravedlnenie. Nemám veľa fotiek, tie čo mám pre mňa nemajú tú skutočnú atmosféru, preto iba takto skromne.
V poslednej dobe sa snažím si užívať atmosféru viac cez moje oko a moju myseľ, ako cez objektív. Vždy sa potom snažím aby to vyzeralo dobre na fotke a na to, čo som v ten moment skutočne cítila zabúdam. Takže som viac čerpala atmosféru takto, ale nabudúce sa polepším.
Celý deň som si užila, aj napriek vysokým teplotám, vhodným skôr k bazénu, bolestiam hlavy, aj tomu, že deň pred tým som poobede ešte stepovala v Trnave na sekretariáte a v noci pricestovala do Prahy. Dokonca aj napriek tomu obrovskému kufru, ktorý našťastie už pri spiatočnej ceste bol odľahčený.
Deň to bol naozaj príjemný, spoznala som veľa príjemných ľudí, v príjemnom prostredí a  so spoločným fajn účelom.
Kto vie, tak vie že v poslednej dobe mám myslenie nastavené už inak, a zbavovanie sa nadbytočných vecí v mojom okolí k tomu patrí.
Som rada, že moje nepotrebné veci našli nového majiteľa a potešila som tak niekoho iného. A keby mám možnosť, tak by som vzala ešte asi aj ďalší kufor, pretože, ako sa tak pozerám okolo seba, fakt neviem ako sa zmestím do malého bytu, ale má to ďalšie pozitívum, pravdepodobne budem robiť ďalším ľudom radosť (teda, aspoň tými vecami, ktorých sa budem zbavovať).

Boli ste nakupovať, boli ste pozrieť? Čo vy a bazáre a secondhandy?
Čo robíte s vecami, ktoré nenosíte a zavadzajú vám?
Mne Bloges Market, príde ako skvelý nápad a veľmi rada som bola jeho súčasťou!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára