pondelok 6. apríla 2015

stonegarden







svter, kabelka secondhand
nohavice Tally Weijl
topánky Stradivarius



Ako ste prežili sviatky? Ja som na moje prekvapenie pred pár dňami zistila, že už teraz je Veľká Noc a vo vrchole prokrastinácie som ozdobila jedno vajíčko (vid môj instagram @juliannaivicic).
No jó, diplomovka, tá mi dala zabrať, ale už ju mám na 99,9% pripravenú na tlač, takže už som si dnes dovolila aj v rámci sviatkov prechádzku.
Stretli sme sa s Eleonórou, prešli sme sa skrz tade-kade, krásne svietilo slnko a niet krajšej prechádzky počas sviatkov ako po cintoríne. Pravdaže sme zmokli.
Bacha na mňa, na svet idem s farbami. Cukrovo-ružový sveter je fakt super teplý a fakt rozkošný a fakt ňuňunkovský.
Konečne som siahla aj po inom, ako len tenisky a tieto nohavice, ktoré s obľubou nosím častejšie.
A kabelka je láska.

Inak v piatok to odovzdávam, takže v sobotu ma už môžete stretnúť v Prahe na Bloges Markete. Mám pre pripravenú naozaj veľa-veľa vecí a veľmi sa teším, aj preto, že konečne si budem môcť vydýchnuť od jednej dôležitej povinnosti. Tak poďte v sobotu nakúpiť, pokecať a zabaviť sa!!
Viac info na fejsbuku TU : Bloges Market vol. II  


a moje oblúbene PsychoRealm ahá #stonegarden

#julianna

1 komentár:

  1. This is a great casual look :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť