piatok 10. júla 2015

x kurtis








Hej-hou, spomínate na mňa? Mala som dlhšie odmlku; škola, (ne)práca - veľa je toho už inak.
Škola ukončená, celý svet pred očami (aj hore nohami) a ja neviem čo skôr.
Tak si napríklad užívam leto (a nie len to). Beháme po kurtoch, počávame Kurta a milujeme Iana Curtisa. Dokonca, ladím aj so sieťkou na kurtoch!
Obľúbila som si dlhé šaty a stále nosím tenisky, niektoré veci sa proste nemenia.

na sebe mám
šaty H&M
taška vintage 
tenisky Vans



Ak niesom aktívna tu tak môžete ma sledovať na tumbleri (http://julianaivicic.tumblr.com/) , kde pridávam všetko čo ma inšpiruje, alebo aj na instagrame (http://instagram.com/juliannaivicic), kde môžete vidieť čo stváram.

prajem krásne dni
Julianna

5 komentárov:

  1. krasne saty a skvele fotky;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty fotky mají úžasnou atmosféru!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. YOU'RE SIMPLY A GODDESS WEARING THAT DRESS WITH NO SOCKS VANS JULIIIIII, I LOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIIIIIIIIIIIT, OMFGGGGGGGGGGGG I AM GOOOOONNAAAAAAAAAAAAAA EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOODEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie šaty sú krááásne! a veľmi sa mi páči ako si to nakombinovala. plus tie kurty:D no celé dobré

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šaty sú TOP. Veľmi pekný oudfit :)

    www.citygirl159.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť