streda 23. augusta 2017

ideál krásy.




V poslednej dobe sa zamýšľam nad tým, čo je ideál krásy.
Hlavne teda nad tým, ako má žena vyzerať.

Každá žena má byť perfektne upravená, najlepšie ak aj chudá a všetci riešia váhu.
Úprimne, nikdy som moju váhu nerišila , vždy sa pohybovala okolo 50kg. To, že chodím bez makeupu a bez dokonoalo upravených vlasov, už dávno neriešim.
Minulý rok som dokonca vážila 48 kg, mala som kopec zdravotných problémov a neustále sa stresovala.
Dnes mám 62 kg, poviem Vám, bolo ťažké sa neustále pozerať na to, že priberám a priberám.
Keď si to ľudia v mojom okolí začali všímať, začala som sa stretávať s otázkami typu : budeš mať bábo, slečna pustím Vás sadnúť?.... Nie, proste som napapaná a mám bruško, a čo!
No potajme som sa stále obzerala v zrkadle a uvažovaľa čo so mnou ďalej bude.

Viete na čo som prišla?

Že to je úplne jedno, keď JA sa cítim dobre.
Neodopriem si dobré jedlo (ktoré som sa konečne naučila pripravovať), neodopriem si sladkosti, víno večer na balkóne a ani pivko (ktoré ako vieme, robí to nechcené bruško).
Nebaví ma sa stresovať, kedy cvičiť, ako cvičiť, držať diéty...Na to som sa úplne vykašlala.

Naozaj je potrebné prijať seba samého.
Papám to, čo chcem, pijem čo chcem a keď cvičím, cvičím lebo sa mi vtedy chce.
Raz za týždeň idem cvičiť (aj to nie), cez týždeň si pár krát zacvičím doma a chodím na bycikel skoro každý deň (aj to nie).
Nerobím to preto, lebo by som mala, ale preto lebo ma to baví tak, ako chcem.
Nie, nebudem držať diéty! Cítim sa dobre taká aká som, zdravá a v pohode!
A ak ma nabudúce v autobuse pustí pani si sadnúť, sadnem si :D

Dievčatá, slečny a ženy, neriešte to, čo si o Vás myslí okolie, riešte hlavne to, aby Vy samé ste sa cítili dobre. To je dôležité! 
























 

 



prajem krásny deň
robte čo Vás baví, jedzte čo Vám chutí a robte niečo pre seba, telo Vám to vráti!

1 komentár:

  1. Krasne napisane! Vyzeras uzasne, a to nie len navonok 😉 Misa

    OdpovedaťOdstrániť