štvrtok 24. augusta 2017

pekné vlasy = zdravé vlasy

Vlasy, tak ako aj pleť sú nekonečná pesnička.
Stále hľadáme dokonalé produkty, vďaka ktorým budú naše vlasy ako z reklamy (žiadna realita).
Najhoršie je na tom to, že tie vlasy sa menia - podľa počasia, podľa vody v ktorej si ich umývame, podľa nášho zdravotného stavu, podľa hormónov, podľa čohokoľvek čo nám napadne.

Nájsť dobrý produkt, ktorým Vám bude vždy vyhovovať je veľmi ťažké.

Mám pre Vás novinku, stále som taký produkt nenašla, asi ani nenájdem. Pochybujem, že existuje niečo, čo sa prirpôsobí celému vesmíru aby mi vyhovel, tak to vo svete nefunguje.

Ale čo ma potešilo, sú tieto tri produkty, dalo by sa povedať novinky.
Majú tri kroky - 1) šampón, 2) kondicionér, 3)sérum -> klasika.

Čo chcem ja od vlasov? Aby voňali, aby sa nezlepovali, aby boli svieže, vzdušné a aby sa ľahko rozčesávali.
Táto kozmetika na vlasy to spĺňa, a o čo viac! Zbožňujem prírodné a korenisté vône, tento môj zelený obsahuje prírodnú zložku - koriander a tá vôňa je úplne TOP!
Táto rada Loréal Botanical obsahuje ešte ďalšie druhy, ktoré sú určené pre ďalšie typy vlasov. Moja zelená je pre slabé vlasy, ktoré potrebujú spevniť.

No a aby tých výhod nebolo málo, tak Loréal odobral farbivá, silikóny a parabény. A ako ďalšie mysleli aj na životné prostredie, obaly sú vyrobené zo 100% recyklovaného PET.

Možno som sa nechala ovplyvniť reklamou, ale všetky tieto plusy ma prinútili si túto radu zakúpiť. Moje vlasy vôbec nie sú dokonalé, dokonca za posledný rok stratili niekoľko centimetrov - našťastie im krátky strih fakt prospieva.
Ale keďže nič nie je dokonalé, táto rada má jendu chybu - cena. Cena je trochu vyššia, ako som zvyknutá pri iných šampónoch. Ale v poslednej dobe som sa naučila pre seba robiť viac a to čo jedávam, pijem a dávam si na tvár je pre mňa dôležité.

Ale viete ako to je, ani šampón a ani detoxikačný čas nespraví nič za Vás. Keď chcete mať pekné vlasy, je dôležité aj čo papáte, čo pijete, či fajčíte - celkový zdravotný stav. Len ťažko budete mať krásne vlasy, keď vo Vašom tele nebude všetko ok.
Treba začať najskôr tam. 


 


Ak ste v tomto príspevku hľadali recept na dokonalé vlasy, je mi ľúto, že ste ho nenašli. Platí iba jednoduché pravidlo, krása ide zvnútra. To tým teraz nemyslím iba to, že máte byť dobrým človekom. Dôležité je byť spokojný sám so sebou a cítiť sa fit.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára