piatok 22. septembra 2017

september=jeseň=škola, ale aj tekvicová omáčka!





Myslím, že nadpis vystihuje všetko, aj moju nečinnosť na prelome mesiacov.

Keď už som si myslela, že toto bude perfektný štart nového školského roka, prišla mi pozvánka na zápis a automaticky aj na prvé stretnutie môjho štúdia.
Aby toho nebolo málo, ochladilo sa a ja som automaticky ochorela.
Môj začiatok druhého školského roka ako učiteľky, zároveň aj študentky bol jeden veľký chaos.
Ani sa prvý týždeň nezačal, a ja už som sa učila na skúšku z matematiky. Pravdaže, vo voľnom čase medzi učením som prerábala plány pre mojich druhákov, štvrtákov... A liečila sa, aby som nezabudla.
V podstate zabudla, pretože ani neubehol prvý mesiac a v škole už máme vírus, ktorý dostal aj mňa. A miesto toho, aby som vonku pobehovala v sukni, pobehujem v hrubom svetri a s troma balíkmi vreckoviek v kabelke.







Miesto toho, aby som nosila všetky jesenné farbičky, nosím iba červenú,aj to na nose... 

Ale aby som nebola úplne negatívna, vraj príde babie leto.
Teším sa, pretože takú zásobu lurexových ponožiek nemá ani........ (doplňte si, fakt neviem kto má zásobu lurexových ponožiek)

Pre mňa jednoznačne jeseň znamená-  tekvicovo-zázovorvá omáčka,víno,trblietky všade, teteliť sa v posteli celé nedeľné ráno,tmavý Chanel lak, tmavý rúž a Chanel Noir v posteli! 
 A soplíky! Na tento doplnok nemôžem zabudnúť, k tmavému rúžu najlepšie (inak aj keby na mňa teraz vylejete liter Chanel Noir, neucítim ho!!)!

Dúfam, že počas babieho leta som tu späť!
A varte si, mňa na jeseň opäť začne baviť varenie a už mám za sebou všetky povinné omáčky!

Prajem krásny víkend!
Juliana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára